Clear round

Imorgon är det clear round som gäller då, 70cm på Melody. Är inte nå nervös, det är ju bara clear round men endå :) Kommer blogga mycket imon; outfits, bilder, melody, hur det gick, osv!
Det har ju också blivit  2013 nu, och här ska jag skriva lite om mina mål.
2013:
  • Tävla mera
  • Förbättra min ridning ännu mer
  • Tävla på högre höjder
  • Blogga mera om min ridning
  • Och lite mer som jag kommer komma på senare.

Och under 2012 har jag klarat av många mål också:

  • Hoppat barbacka (en meter)
  • Förbättrat min ridning (från 2011)
  • Hoppat högre banor
  • Och typ mer jag inte minns hehe.

Och under 2011 klarade jag av dom här målen:

  • Hoppade min första "tävling" (clear round) någonsin med hästen Ebba (RIP Ebba) 50cm. Och fick rosett då också.
  • Fick min första rosett med hästen Melody
  • Red min första lingondressyr med hästen Jenny och fick rosett.
  • (Mycket rosetter och clear rounds under 2011 haha)
Aja så har mina två senaste rid år sett ut och mitt framtida 2013.
Ses imon! ♥
/ Elin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
Mac OS X Normal Select Pointer